REGULAMIN SKLEPU
Świadczenia usług drogą elektroniczną – Kwiaciarnia Internetowa Przesyłka Kwiatowa PL sp. z o.o.
Spis treści
INFORMACJE WSTEPNE
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
POSTANOWIENIA OGÓLNE
REKLAMACJE
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Informacje wstępne
- Przesyłka Kwiatowa PL sp. z o.o., zwana dalej „Przesyłką Kwiatową”, 54-144 Wrocław, ul.Pilczycka 138C, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Wrocław-Fabryczna we Wrocławiu, IV Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000642434, NIP 894 30 86 887, REGON 36566114, tel. kontaktowy (+48) 698 66 50 70 , e-mail: [email protected] , jest właścicielem kwiaciarni internetowej www.przesyłkakwiatowa.pl (dalej jako „Serwis”).
- Przedmiotem działalności Przesyłki Kwiatowej PL jest sprzedaż kwiatów (dalej jako „Produkty” lub „Rzeczy”) z doręczeniem.
- Terenem działalności Przesyłki Kwiatowej PL jest Wrocław, z tym że zamawiane Produkty mogą być doręczane poza jego obszarem zgodnie z wyborem Klienta jedynie po złożeniu zamówienia telefonicznego i ustaleniu kosztów dostawy. Umowa może być zawarta wyłącznie w języku polskim. Doręczenia kwiatów na terenie Wrocławia realizowane są przez Kwiaciarnie Artystyczną, która jest partnerem Przesyłki Kwiatowej PL .
- Dostawy Produktów na terenie Wrocławia realizowane są przez firmy kurierskie.
- Wszystkie treści i materiały znajdujące się na stronie Serwisu należą do Przesyłki Kwiatowej PL i objęte są ochroną zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r., Nr 90, poz. 631 z późn. zm. – j.t.).
- Wszystkie ceny Produktów w Serwisie zawierają podatek VAT i obowiązują w chwili składania zamówienia.
- Rejestracji i zamówień w Serwisie może dokonywać wyłącznie osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale wyposażona w zdolność prawną oraz osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych („Klient”). Przez „Konsumenta” rozumie się – zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego – osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Klient może składać Zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem Serwisu, z wyłączeniem zwyczajnych prac utrzymaniowych powodujących brak dostępności do Serwisu.
Składanie zamówienia
- Przesyłka Kwiatowa PL przyjmuje zamówienia na realizację usługi poprzez:
- stronę internetową www.przesyłkakwiatowa.pl
- telefon (+48) 698 66 50 70
- e-mail:[email protected]
- Klient precyzuje zamówienie wskazując termin doręczenia i Produkt, który zamierza nabyć, określając ilość danego Produktu, a następnie dodaje go do koszyka. Po wybraniu Produktu i określeniu jego ilości, Klient naciska przycisk „przejdź do kasy” następnie podaje dane kontaktowe odbiorcy i nadawcy, a następnie wskazuje sposób płatności i potwierdza chęć zawarcia umowy przyciskiem „kupuję i płacę”. Zamówienie będzie można potwierdzić (poprzez kliknięcie „kupuję i płacę”) do momentu umożliwiającego jego realizację zgodnie z Terminami i warunkami doręczeń.
- Na życzenie zamawiającego istnieje możliwość przygotowania oraz dostarczenia do odbiorcy kompozycji zawierającej alkohol. Produkty wchodzące w skład tych kompozycji są kupowane u renomowanych dystrybutorów w ramach realizacji zlecenia. Przesyłka Kwiatowa PL nie wyda kompozycji osobom, których zachowanie wskazuje, że znajdują się w stanie nietrzeźwości, a także osobom do lat 18.
- Po sprecyzowaniu przyszłego zamówienia Przesyłka Kwiatowa PL przesyła niezwłocznie na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Przyjęcie zamówienia oznacza złożenie przez Przesyłkę Kwiatową PL oferty zawarcia umowy z Klientem. Potwierdzenie zamówienia skutkuje – zgodnie z art. 661 § 1 Kodeksu cywilnego – związaniem Przesyłki Kwiatowej PL złożoną ofertą. Na etapie precyzowania zamówienia Klient otrzymuje informacje o terminie związania Przesyłki Kwiatowej PL złożoną ofertą. Jeżeli w tym terminie oferta Przesyłki Kwiatowej PL nie zostanie zaakceptowana, Przesyłka Kwiatowa PL przestanie być związana tą ofertą.
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta pomiędzy klientem a Przesyłką Kwiatową PL :
- w przypadku Klientów- dla zamówień złożonych przez stronę www.przesyłkakwiatowa.pl – z chwilą zaznaczenia przycisku „kupuję i płacę”. Brak zapłaty w terminie wskazanym w Terminach i warunkach doręczeń skutkować będzie anulowaniem oferty Przesyłki Kwiatowej PL;
- w przypadku Klientów – dla zamówień złożonych przez e-mail, fax,telefonicznie – z chwilą otrzymania przez Przesyłkę Kwiatową PL potwierdzenia przelewu. Po zawarciu umowy Klient otrzyma wiadomość e-mail z potwierdzeniem zawarcia umowy.
- Klient jest odpowiedzialny za podanie prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia. Przesyłka Kwiatowa PL ponosi odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie umowy zawartej z Klientem, w szczególności za dostarczenie Produktu bez wad. Produkty dostarczane są w terminie wskazanym przez Klienta w momencie składania zamówienia.
- Chęć dokonania zmiany w zamówieniu (w przypadku zawartej już umowy zgodnie z ust. 5 powyżej) można zgłaszać telefonicznie pod numerem telefonu: (+48) 698 66 50 70 lub za pośrednictwem e-maila: [email protected]. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności: zmian w adresie dostawy, zmian treści bilecika, zmian terminu realizacji oraz odbiorcy. Zmiany do zamówienia zostaną wprowadzone po potwierdzeniu przez Przesyłkę Kwiatową PL takiej możliwości i przekazaniu tej informacji Klientowi. Ewentualne koszty związane z wprowadzeniem zmian każdorazowo są ustalane z Klientem przed ich wprowadzeniem.
- Przesyłka Kwiatowa PL realizuje wszystkie zamówienia Klientów złożone zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
- Przesyłka Kwiatowa PL realizuje wszystkie zamówienia klientów złożone zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu.
- Wybrane Produkty mogą być objęte promocją. Warunki i zasady korzystania z promocji mogą różnić się od warunków zawartych w niniejszym regulaminie, o czym Klient zostanie poinformowany przed zawarciem umowy. Wiążące wówczas dla danego zamówienia pozostają warunki promocji. Promocje, upusty i rabaty nie łączą się. Wszelkie akcje promocyjne nie mają wpływu na zamówienia złożone przed datą wejścia w życie danej akcji.
- Ostatnim etapem realizacji zamówienia jest wysłanie do odbiorcy Produktów (kwiatów) listownego potwierdzenia doręczenia. Bezpośrednia opinia odbiorcy jest ważną informacją potwierdzającą prawidłowe zrealizowanie zamówienia.
- W przypadku poniesienia przez Przesyłkę Kwiatową PL kosztów związanych z realizacją zamówienia (dostarczenie Produktu na adres wskazany przez Klienta), które nie może zostać zrealizowane z powodu nieprawidłowości danych przekazanych przez Klienta, zlecenie zostanie uznane za zrealizowane. Ponowna próba realizacji tego zlecenia będzie wymagać dodatkowej opłaty nie wyższej niż koszty rzeczywiście poniesione przez Przesyłkę Kwiatową PL. W przypadku braku wymaganej dodatkowej opłaty w czasie umożliwiającym zachowanie terminu zlecenia i/lub braku możliwości kontaktu z Klientem, Przesyłka Kwiatowa PL nie jest zobowiązana do ponownej próby realizacji zamówienia.
Realizacja zamówienia
- Zamówienie jest realizowane po dokonaniu płatności lub spełnieniu wymagań dotyczących wybranej metody płatności.
- Szczegółowy wykaz akceptowanych form płatności znajduje się w zakładce dostępne formy płatności.
- Szczegółowe zasady doręczania Produktów (kwiatów) określone są w Terminach i warunkach doręczeń.
- W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia Klienta z uwagi na niedostępność określonych Produktów, Przesyłka Kwiatowa PL umożliwia Klientowi zastąpienie tych Produktów Produktami o tej samej wartości i jakości, na zasadach określonych Polityką zastępowania Produktu.
- Klient zamawiając prezenty zawierające alkohol oświadcza że, zamawia te Produkty dla osoby pełnoletniej.
- Przyjęcie dostarczonych Produktów (kwiatów) odbiorca potwierdza własnoręcznym podpisem na potwierdzeniu doręczenia.
- Gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem (pomimo podjęcia próby doręczenia) lub adres jest nieprawidłowy, lub odbiorca odmówi odbioru przesyłki, lub z powodu innych przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Klient lub wskazany przez niego odbiorca, przesyłka wróci do siedziby firmy, Przesyłka Kwiatowa PL nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe wykonanie zamówienia.
Postanowienia ogólne
- Przesyłka Kwiatowa PL gwarantuje świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni od momentu doręczenia do odbiorcy, jeśli będą pielęgnowane we właściwy sposób.
- Przesyłka Kwiatowa PL jest zobowiązana do udzielania Klientom wszelkich wyjaśnień i instrukcji związanych z oferowanymi Produktami.
- Dostępność obsługi Przesyłki Kwiatowej PL jest zależna od godzin otwarcia kwiaciarni.
- Przesyłka Kwiatowa PL przy wykonywanym zleceniu odpowiada za nie do wysokości wartości zamówienia.
- Przesyłka Kwiatowa PL dokona zwrotu należności w czasie do 14 (czternastu) dni od daty ustalenia szczegółów zwrotu. Przesyłka Kwiatowa PL ponosi odpowiedzialność za terminowy zwrot należności z tytułu niezrealizowanego zamówienia, chyba że opóźnienie jest następstwem okoliczności, za które nie odpowiada.
- Postanowienia ust. 4-5 powyżej nie mają zastosowania do Konsumentów i w tym zakresie stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Kodeksu cywilnego.
Reklamacje
- Przesyłka Kwiatowa PL odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży Produktu zakupionego przez Klienta, w szczególności w zakresie określonym Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014, poz. 121 z późn. zm).
- W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego wskazane jest przesłanie do Przesyłki Kwiatowej PL zdjęcia reklamowanego Produktu wraz z opisem reklamacji.
- Reklamacja może być złożona telefonicznie, faksem, mailem albo osobiście w siedzibie firmy.
Tel. (+48) 698 66 50 70
Email: [email protected]
Siedziba: Przesyłka Kwiatowa PL Sp. z o.o. 54-144 Wrocław, ul.Pilczycka 138C - Reklamacja dotycząca kwiatów rozpatrywana jest w ciągu 1 dnia roboczego od daty jej złożenia. Jeżeli rozwiązanie reklamacji wymaga dłuższego czasu, te terminy mogą ulec wydłużeniu do 14 dni.
- Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów oraz zgodności kwiatów z zamówieniem należy zgłaszać w ciągu 3 dni od daty doręczenia. Zalecane jest dostarczenie zdjęcia reklamowanego Produktu lub samego Produktu do siedziby sprzedającego. Po upływie tego terminu rozpatrzenie reklamacji może nie być wykonalne.
- Pozostałe uwagi na temat realizacji zamówienia można składać w ciągu 14 dni od daty realizacji dostawy.
- Po zgłoszeniu reklamacji Przesyłka Kwiatowa PL wyjaśni ją i zaproponuje możliwe rozwiązanie.
- W celu uniknięcia wątpliwości stwierdza się, że żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ogranicza uprawnień Klienta będącego Konsumentem przysługujących mu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W każdym przypadku nadrzędne zastosowanie mają przepisy obowiązującego prawa, a w szczególności Kodeksu cywilnego oraz Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827).
- Jeżeli postanowienia ust. 2-8 powyżej będą mniej korzystne dla Konsumenta od przepisów powszechnie obowiązującego prawa, zwłaszcza w odniesieniu do terminów rozpatrywania reklamacji, względem Konsumentów będą mieć zastosowanie te przepisy, w szczególności regulacje Kodeksu cywilnego.
- Zgłoszenie reklamacji nie jest warunkiem koniecznym dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z zasadami określonymi na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
- Konsument może skorzystać z prawa odstąpienia od umowy. Zamówienie złożone w Przesyłce Kwiatowej PL może zostać anulowane pod warunkiem, że nie zostało jeszcze zrealizowane i kwiaciarnia nie poniosła w związku z nim żadnych kosztów. Zwrócimy Ci pieniądze taką samą drogą, jaką zostały do nas przekazane, kwota zostanie pomniejszona o koszty poniesione przez Przesyłkę Kwiatową PL związane z rodzajem opłaty (koszt przelewu, % Transferuj.pl )
Postanowienia końcowe
- Dla każdego zamówienia, wystawiany jest paragon.
- Przesyłka Kwiatowa PL – właściciel serwisu internetowego www.przesyłkakwiatowa.pl, zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w celu realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami). Szczegółowe zasady określa Polityka Prywatności.
- Świadczenie usług drogą elektroniczną przez Przesyłkę Kwiatową PL, w tym polegających na umożliwieniu rejestracji i zakładania konta, a także składania zamówienia w serwisie internetowym www.przesyłkakwiatowa.pl odbywa się zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144, poz.1204 z późn. zm). W tym zakresie niniejszy regulamin stanowi dokument, o którym mowa w art. 8 ust. 2 ustawy.
- Przesyłka Kwiatowa PL zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiana Regulaminu wywołuje skutki na przyszłość, w stosunku do nowych zamówień, a zatem nie wywołuje skutków prawnych do zawartych już umów.
- Przesyłka Kwiatowa PL ponosi odpowiedzialność w zakresie swojej infrastruktury technicznej za wysyłanie wiadomości pocztowych na adres e-mail wskazany przez Klienta.
- Minimalne wymagania techniczne dla współpracy z systemem teleinformatycznym Przesyłki Kwiatowej PL są następujące: przeglądarka Internet Explorer 7 i wyżej, Firefox 7 i wyżej, Chrome 8 i wyżej, Opera 10 i wyżej, Safari 5 i wyżej. Do poprawnego działania muszą być włączone ciasteczka (cookies) w przeglądarce i Javascript.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta, w tym zamieszczanie na stronie internetowej Przesyłki Kwiatowej PL, treści o charakterze bezprawnym. Przesyłka Kwiatowa PL zastrzega sobie prawo do usunięcia takich treści.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01stycznia 2016 roku.