TERMINY REALIZACJI
Doręczanie kwiatów
- Kwiaty doręczamy od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu).
- Doręczenie w 4 godziny. Na realizację Twojego zamówienia potrzebujemy tylko 4 godzin, jednak znaczną część zamówień realizujemy już w czasie 2 godzin. Składając zamówienie, wybierz przedział czasowy (patrz p. 4 poniżej).
- Doręczenie jeszcze dziś. Standardowo zamówienia złożone i opłacone do godz. 17:00 (w sobotę do 13:00) realizujemy w tym samym dniu. Zrealizujemy także większość zamówień złożonych i opłaconych w dzień powszedni po godzinie 17:00 (w sobotę po 13:00), jednak wymaga to wcześniejszego kontaktu telefonicznego pod numerem (+48) 698 66 50 70 lub e-mailowego:
[email protected]. Zobacz godziny pracy biura.
- Kwiaty doręczamy zawsze w wybranym przez Klienta przedziale czasowym.
- 07:00-12:00
- 12:00-17:00
- 17:00-22:00
- po godz. 22:00
- Doręczenie pomiędzy godz. 22:00, a 07:00 złóż i opłać zamówienie do godziny 17:00 dnia roboczego poprzedzającego dzień realizacji. Zamówienie z terminem realizacji na niedzielę przed 9 rano lub poniedziałek przed 9 rano złóż i opłać w sobotę do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia kwiatów telefonicznie (+48) 698 66 50 70 lub na: [email protected]
- Doręczenie w weekend. Kwiaty doręczamy również w sobotę i w niedzielę. Złóż i opłać zamówienie najpóźniej w sobotę do godz. 13:00. Po 13:00 sprawdź możliwość realizacji telefonicznie (+48) 698 66 50 70 lub na: [email protected]
- Realizacja zamówień zawierających wieńce, wiązanki pogrzebowe czy duże kompozycje (np. kosz 100 róż). Aby zapewnić doręczenie w godzinach porannych (do godz. 12:00) złóż i opłać zamówienie najpóźniej do godziny 17:00 poprzedniego dnia roboczego, a jeżeli tym dniem jest sobota do godz. 13:00. W innych wypadkach sprawdź możliwość doręczenia telefonicznie (+48) 698 66 50 70 lub na: [email protected]
- Gwarantujemy dokładną godzinę doręczenia (np. 9:00) w przypadku wysyłki na ślub lub pogrzeb.
- Doręczenie na ślub. Kwiaty na ślub doręczamy w następujący sposób:
- przed ślubem do domu Panny Młodej lub Pana Młodego
- do kościoła – wręczone Państwu Młodym podczas składania życzeń
- do domu weselnego – wręczone osobiście Państwu Młodym bądź orkiestrze, która ogłasza fakt dostarczenia kwiatów lub kelnerowi/obsłudze przyjęcia.
- Doręczenie na pogrzeb. Kwiaty na pogrzeb doręczamy w następujący sposób:
- do domu rodziny zmarłego
- do kościoła przed ceremonią pogrzebową – ustawione przy trumnie
- do domu pogrzebowego lub kaplicy – ustawione przy trumnie bądź przekazane obsłudze uroczystości.
- Doręczenie w Dzień Babci, Dzień Dziadka, Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Ojca. Dokładamy wszelkich starań, aby doręczyć kwiaty w wybranym przedziale czasowym, jednakże nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować w każdym przypadku – pomimo dochowania standardu należytej staranności wymaganej od profesjonalisty – ze względu na dużą ilość realizowanych w te dni zamówień.
- Doręczenie w Nowy Rok, Trzech Króli, Wielkanoc, 1 Maja, 3 Maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, 25 i 26 grudnia. W niektórych przypadkach zamówienia z datą realizacji na te dni doręczamy roboczy dzień przed lub roboczy dzień po wskazanej dacie ze względu na czas pracy kwiaciarni.
- Podczas doręczeń do szpitali, hoteli, ambasad i innych instytucji o utrudnionym dostępie do odbiorcy oraz doręczeń na śluby i pogrzeby wymagamy podania numeru telefonu do odbiorcy. Jeżeli nie ma możliwości doręczenia do rąk własnych oraz nie ma kontaktu z odbiorcą, przesyłkę zostawimy w recepcji lub portierni do przekazania odbiorcy przez obsługę instytucji. W takich przypadkach nie jesteśmy w stanie zagwarantować pisemnego potwierdzenia odbioru kwiatów przez odbiorcę.
- Nie przekazujemy odbiorcy żadnych informacji o nadawcy kwiatów. Jeżeli chcesz, aby odbiorca wiedział od kogo są kwiaty, podpisz bilecik.
- Aby zapewnić skuteczność realizacji zamówienia, podaj numer telefonu kontaktowego do odbiorcy.
- Kontakt z odbiorcą. Kwiaciarnia realizująca zamówienie – w razie konieczności – może skontaktować się z odbiorcą w celu potwierdzenia adresu i czasu doręczenia. Podczas takiego kontaktu odbiorca nie jest informowany o charakterze przesyłki, zachowujemy formę niespodzianki.
- Odbiorcę prosimy o pisemne potwierdzenie odbioru przesyłki.
- Odbiorca (wskazany przez Klienta) ma prawo odmowy przyjęcia przesyłki, co oświadcza na potwierdzeniu doręczenia. Takie zlecenie uznajemy za zrealizowane.
- Przesyłka Kwiatowa PL nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub niedoręczenie przesyłki wynikające z poniższych sytuacji:
- nieobecność odbiorcy pod wskazanym adresem w czasie realizacji zamówienia zgodnie z umową z Klientem
- podanie błędnych danych adresowych.
- Doręczenie na adres prywatny lub do firmy. Jeżeli odbiorca jest nieobecny, przesyłkę pozostawimy domownikom lub w recepcji. Jeżeli klient wymaga doręczenia do rąk własnych, należy to zaznaczyć w polu „dodatkowe instrukcje”. Gdy nie ma możliwości pozostawienia przesyłki domownikom bądź w recepcji, wówczas zostawiamy awizo informujące o doręczeniu z prośbą o kontakt telefoniczny z kwiaciarnią. Gdy odbiorca skontaktuje się z kwiaciarnią, wówczas ustalamy szczegóły ponownego doręczenia w terminie dogodnym dla odbiorcy. W przypadku braku kontaktu odbiorcy w terminie 3 dni zamówienie uznajemy za zrealizowane, po uprzednim potwierdzeniu, że awizo zostało zostawione pod prawidłowym adresem. Klient może odebrać na własny koszt Produkt pod adresem i w terminie wskazanym przez Przesyłką Kwiatową PL uwzględniającym szczególną cechę Produktu, jaką jest szybkie uleganie zepsuciu.
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zamknij